НІБУЛОН: Судноплавним шляхом – до морської держави

Цього місяця, після успішного проходження швартовних та ходових випробувань, відбулося введення в експлуатацію трьох буксирів проекту 121: «Кременчуцький» «Козацький» та «Переяславський», урочиста церемонія закладки яких у серпні 2014 року відбулася під головуванням Президента України Петра Порошенка.

«НІБУЛОН» є символом України, символом відродження України, українського сільського господарства, відродження людей праці, українського машинобудування, будівництва портів, суднобудування», – так прокоментував результати успішної роботи компанії Петро Порошенко в ході свого візиту влітку минулого року.

Прагнення Президента України та менеджменту компанії збігаються у багатьох поглядах на майбутнє України, і тотожні вони також у тому, що Україна має стати морською державою, а не державою біля моря!

І сьогодні на власному суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН», єдиному заводі України, де будуються повнокомплектні судна, розроблена та успішно реалізується виробнича програма зі 100% завантаженістю підприємства на найближчі п’ять років.

Перші збудовані буксири 121-го проекту (результат роботи 340 українських суднобудівників) засвідчують, що наша компанія, розбудовуючи власний вантажний флот, й надалі самостійно відроджує суднобудівну галузь України!

Вже після введення в експлуатацію у червні поточного року буксири розпочали свою роботу на Південному Бузі, а пізніше – і на головній водній магістралі України – Дніпрі.

Дані буксири – це сучасні високотехнологічні судна, що мають змішаний клас плавання, відповідають нормам екологічного законодавства Європейського Союзу. Проектантом серії суден виступила українська конструкторська організація «Судокомпозит».

Завдяки зменшеній осадці буксири розраховані для використання у внутрішніх водних артеріях із малими глибинами і будуть експлуатуватися із несамохідними суднами проекту NBL-91. Для інформації: осадка несамохідних суден попереднього проекту NBL-90 складає 3,56 м, проекту NBL-91 складатиме 2,7 м. Буксири попереднього проекту POSS-115 мають осадку 2,54 м, а судна проекту 121 ходитимуть з осадкою 1,6 м.

До районів експлуатації нових буксирів відносяться Дніпро та Південний Буг і їх прилеглі притоки, Чорне та Азовське море, Керченська протока.

Головні характеристики суден: клас – KM * Ice2 B-R4-RSN3,0 AUT3 NAV-1 Буксир; габаритна довжина – близько 27,88 м; габаритна ширина – 9 м; водотоннажність – 254 тонни; висота борту над міделем – 2,7 м; найбільша надводна габаритна висота з піднятими рубкою та щоглою – 17,6 м. Середня швидкість порожнім складає 10 вузлів, при переході в каравані – близько 4,5 вузлів. В якості матеріалу для корпуса та рубки використано суднобудівну сталь нормальної міцності категорії A, D.

Про технологічну складність буксирів свідчить і той факт, що для будівництва одного судна було використано близько 20,5 тис. корпусних деталей та деталей механо-слюсарної частини.

Серед засобів радіозв’язку та навігації, використаних на буксирах, наявні, зокрема, УКВ радіотелефонні станції, супутникові АРБ системи КОСПАС-САРСАТ, УКВ апаратура двостороннього радіотелефонного зв’язку, а також магнітні компаси, радіолокаційні станції та ехолоти.

Буксир-штовхач проекту 121 – це однопалубне судно з одноярусною рубкою на верхній палубі і підйомної рульової рубкою кругового огляду в носовій частині, обладнане носовими упорами для штовхання, буксирним гаком для буксирування в кормі, з двома ґвинторульовими колонками лівого і правого обертання (з поворотом на 360 градусів) та з двома головними двигунами.

Буксир-штовхач призначений для забезпечення та виконання проводки несамохідних суден, забезпечення проводки груп буксирів в обмежених водах (шлюзи, вигини річок і т.д.); формування каравану несамохідних суден, швартовних операцій з ними в портових водах; розрідження льодового шару при підготовці операційної акваторії під швартування суден у зимовий період; виконання перевезення службових осіб (комісії) в портових водах і прибережних районах плавання.

Особливістю буксирів проекту 121 є розташування машинного відділення. Зокрема, головні двигуни з супутніми системами обслуговування і валопроводи, що передають крутний момент на ґвинтостернові колонки, розташовані на верхній палубі в ізольованих контейнерах. Таке рішення було прийнято у зв’язку з малою осадкою судна. Це нововведення дозволило значно скоротити термін будівництва буксирів.

Підйомна рубка, яка має змогу фіксуватися у верхньому положенні, забезпечує повну видимість при переході в каравані. Автономність плавання буксирів сягає до 10 днів без дозаправки.

Від секційної зборки та формування корпусу до швартовних та ходових випробувань – всі технологічні етапи зведення суден виконуються суднобудівниками компанії за участі контрагентів компанії – як вітчизняних, так й іноземних.

На буксирах встановлено сучасне обладнання провідних світових виробників, зокрема: Pliontech Services, Польща; ZF Marine Krimpen b.v., Нідерланди; AB «Volvo Penta», Швеція; Almava Consulting & Trading Sprl, Бельгія; AMCO Metall-Service GmbH, Німеччина; Lion Rubber Industries Pvt. Ltd., Індія; Bombas Azcue S.A., Іспанія; PAROC OY AB, Фінляндія; DMT Design S.A., Румунія; Telco Fabrikker AS, Норвегія; BARATTA s.r.l., Італія, та ін.

Наша компанія розуміє всю складність ситуації, що склалася у вітчизняній економіці, а також особисту відповідальність з приводу цього як української компанії. Відтак з кожним збудованим судном ми збільшуємо вітчизняну складову у власних суднобудівних замовленнях (від металу для корпуса до меблів), долучаючи все нових українських виробників.

Серед українських компаній-постачальників обладнання для буксирів проекту 121 зокрема: ТОВ «Хладотехніка», ПАТ «Український науково-дослідний інститут технології суднобудування», ТОВ Торгівельно-промислова компанія «НАК», ТОВ «Транзас Україна», ТОВ «Нептун-Електро ЛС», ДП «Судмаш», ТОВ «БРІГ ЛТД», ТОВ «ОДЕК Україна», ТОВ «КРОНОСПАН УА», ТОВ «Херсонське Суднобудівельне Підприємство».

Суднобудівна програма компанії «НІБУЛОН» розпочалась у вирішальні для країни часи – 01 грудня 2013 року, коли Україна прокинулась новою державою, готовою самостійно боротись за своє майбутнє і визнання в міжнародному співтоваристві. Ми переконані, що наш приклад і наша невідступність в боротьбі за майбутнє країни та незламність у втіленні ідеї відродження українського судноплавства надихнуть наших захисників на Сході України.

«Нібулон»

Visit the new site http://lbetting.co.uk/ for a ladbrokes review.